محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

دانلود پژوهش طراحی صنعت

پروژه طراحی صنعت ، تاریخچة لندرور ، اطاق کینه بدنه درب‌ها و قف درب‌ها، امتحان شیشه بالابرها و رگلاژ درب‌ها
دسته بندی معماری
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 80
دانلود پژوهش طراحی صنعت

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

-1- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدودة طراحی

تمام مکانیزمها Can/over فرض می‌‌شوند.

  • امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.
  • به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.
  • موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت می‌باشد.
  • مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.
  • ثابت بودن point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه،‌ پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی،‌ دسته سیم.
  • تعداد تولید داشبورد محدود بوده 1000 عدد در سال می‌باشد. که از این تعداد 300-200 عدد صادر می‌شود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا می‌باشند.
  • طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود 1000 عدد می‌باشد
    (Low Volume) .
  • با مشخصه‌های زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.
  • امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.
  • مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.
  • اولویت‌های فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.

3-1- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:4-1- تعیین روش‌های پژوهش و تفسیر مشکل:

روشهایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

  • اطلاعات کتابخانه‌ای
  • عکس
  • پرسشنامه
  • استفاده از اینترنت

آنچنان که در قسمت 2-1 و 3-1 پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیت‌های طراحی آمده است مشخص می‌نماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.

طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی می‌تواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و اداره‌جات می‌باشد را فراهم کند.

طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول می‌شود.

شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.

آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر می‌باشد.

شامل 80 صفحه word
قابل ویرایش

-1- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدودة طراحی

تمام مکانیزمها Can/over فرض می‌‌شوند.

- امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.

- به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.

- موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت می‌باشد.

- مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.

- ثابت بودن H.point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه،‌ پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی،‌ دسته سیم.

- تعداد تولید داشبورد محدود بوده 1000 عدد در سال می‌باشد. که از این تعداد 300-200 عدد صادر می‌شود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا می‌باشند.

3-1- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:

·طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود 1000 عدد می‌باشد
(Low Volume) .

·با مشخصه‌های زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.

·امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.

·مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.

·اولویت‌های فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.

4-1- تعیین روش‌های پژوهش و تفسیر مشکل:

روشهایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

- اطلاعات کتابخانه‌ای

- عکس

- پرسشنامه

- استفاده از اینترنت

آنچنان که در قسمت 2-1 و 3-1 پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیت‌های طراحی آمده است مشخص می‌نماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.

طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی می‌تواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و اداره‌جات می‌باشد را فراهم کند.

طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول می‌شود.

شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.

آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر می‌باشد.


دانلود پاورپوینت های مدیریتی، انواع فایلهای پاورپوینت در موضوعات مختلف مدیریت با محتوایی علمی و همچنین امکان دانلود رایگان جدیدترین Microsoft Powerpoint.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.