محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی

تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک

(معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی)

قطعا دوست دارید با فرا رسیدن هر مناسبتی برای دوستان، خانواده و مخاطب خاص خودتان یک متن یا پیام زیبا ارسال کنید ولی متن مناسبی پیدا نمی کنید یا وقت زیادی را برای جستجو در وب هدر می دهید! … به شما بانک جامع پیامک و متن مناسبتی خودمان را پیشنهاد می دهیم.

بخش های فعال سایت ما:

پیامک ها

دلنوشته ها

جملات حکیمانه

عکس نوشته ها

تفریحات سالم

خواص خوراکیها


http://hamejoortour.com/wp-content/uploads/2020/01/photo_2018-03-22_16-38-48.jpg


ورود به سایت تفریح و سرگرمی

پیامک ها

متن ها و جملات زیبا ویژه تمام مناسبت های مذهبی – ملی – اس ام اس با موضوع عاشقانه – طنز و … بانک جامع پیامک های فارسی زیبا در اختیار شما خواهد بود.

دلنوشته ها

اشعار کوتاه و دلنوشته های عاشقانه ویژه مناسبتها – اشعار مذهبی (ولادت ها و شهادت ها ) – شعرهای عاشقانه و …

جملات حکیمانه

جملات و سخنان زیبای بزرگان و اندیشمندان جهان – متن های آموزنده و تاثیرگذار – جملات کوتاه فلسفی

عکس نوشته ها

عکسهای متن دار و تصاویر زیبا برای پروفایل و کارت پستال های مناسبت ها – عکس نوشته های عاشقانه – جملات تصویری

http://hamejoortour.com/wp-content/uploads/2020/01/tanze-khan-94.jpg

تفریحات سالم

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع گل و گیاه آپارتمانی

کوتاه و مختصر درباره نگهداری انواع ماهیان آکواریومی

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع پرندگان زینتی

خواص خوراکیها

مروری بر خواص شگفت انگیز خوراکیها – کوتاه درباره فواید میوه ها و سبزی ها در درمان بیماری ها

علائم بالینی اختگی

http://s6.picofile.com/file/8390608600/man5498.jpeg

علائم بالینی افرادی که بعد از بلوغ اخته شده اند شبیه به بیماران آنورکیا (بیضه های غیب شده) می باشد. این افراد قادر به تماس جنسی نمی باشند ولی نعوظ در آنها دیده شده است. درمان این بیماران تجویز اندروژن در زمان مناسب می باشد. اثر اختگی بعد از بلوغ روی اعمال جنسی متغیر می باشد. ۱۲ بیمار تحت بررسی قرار گرفتند. میل و توانایی جنسی به نسبت متفاوت در همه بیماران کاهش یافته بود. در ۶ نفر از بیماران در حد کمی میل و توانایی جنسی باقی مانده بود. الیس و همکاران گزارش کرده اند که توانایی جنسی در ۳ نفر از ۷ بیماری که به علت کانسر پروستات اخته شده بودند حداقل تا ۱۴ ماه برقرار بود.

با وجودی که به دنبال خارج کردن دو طرفه بیضه ها سطح تستوسترون تا ۹۰% مقدار قبلی کاهش می یابد ولی بعضی اعمال جنسی تا مدتها برقرار خواهد بود.

اما در انتها اکثر بیماران مبتلا به کاهش میل و توانایی جنسی خواهند شد. درمان بجز در موارد کانسر پروستات تجویز اندروژن می باشد. در صورت کانسر پروستات از پروتزهای مصنوعی استفاده می شود.

استاندارد PMBOK چیست؟

http://s7.picofile.com/file/8390608592/10822.jpg

پم باک معروف ترین استاندارد جهانی در مدیریت پروژه است و رایج ترین معیار برای شکل دهی و ارزیابی سیستم های مدیریت پروژه به شمار می رود. بسیاری از رایج ترین تعاریف، اصطلاح ها و طبقه بندی هایی که امروزه در مدیریت پروژه به کار می روند از این استاندارد برداشت شده اند. به عبارت دیگر، پم باک زبان مشترکی جهانی در مدیریت پروژه است.

عبارت پم باک (PMBOK) مخفف Project Management Body Of Knowledge است و در فارسی به گستره دانش مدیریت پروژه، پیکره دانش مدیریت پروژه یا به صورت ساده تر به دانش مدیریت پروژه ترجمه شده است. منظور از Body Of Knowledge مجموعه ای جامع از اطلاعات و مهارت هاست که یک حرفه را شکل می دهند.

استوری در اینستاگرام چیست؟

story در لغت به معنای “داستان گفتن و روایت کردن” است.  استوری از قابلیت‌های پرطرفداری است که در سال ۲۰۱۷ به اینستاگرام اضافه شد. این قابلیت به این صورت است که شما میتوانید برای مدت ۲۴ ساعت عکس یا ویدویی (با محدودیت ۱۵ ثانیه) را با فالوورهای خود شیر کنید. این عکس یا ویدیو بعد از ۲۴ ساعت خود به خود حذف می‌شود. اگر می‌خواهید این استوری را نگه دارید می‌توانید آنرا به بخش highlight اضافه کنید. در استوری اینستاگرام امکان لایک وجود ندارد و کامنت‌های فالوورهای شما تنها توسط خود شما قابل دیدن است. در حقیقت شما می‌توانید ببینید که چه کسانی استوری شما را دیده‌اند و کامنت‌هایتان را بخوانید.
استوری دارای قابلیت های گوناگونی برای ادیت تصاویر و ویدیو  است که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. همچنین در آپدیت‌های جدید اینستاگرام قابلیت نظرسنجی نیز به استوری اینستاگرام اضافه شده است.

http://s7.picofile.com/file/8390604618/instagram5.jpg