محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

محتوای علمی

مجله ای با محتوای علمی آموزشی دارای مطالب آی تی خواندنی و سرگرمی و اطلاعات کاربردی

علل های ایجاد بیماری قلبی و عروقی

http://s10.picofile.com/file/8393124034/heart_jensi.jpg

تا بحال دقت کرده اید که آمار بیماری های قلبی و عروقی روز به روز در حال افزایش است این امر ناشی از چه عواملی پدید می آید اسن بیماری ها در سنین جوانی نیز دیده می شوند. برخی معتقدند آلودگی هوا و استعمال دخانیات ،فشار خون بالا و چربی خون ،مشکلات روحی و عصبی و استرس در این زمینه نقش مهمی ایفا می کنند .

  ادامه مطلب ...

نکات مهم برای شروع استارت آپ ها (Startup)

http://s10.picofile.com/file/8393125234/startup.jpg

استارت آپ (به انگلیسی: Startup یا Start-up) را به فارسی به شرکت نوپا ترجمه کرده‌اند.
اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر، حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.

امروز استارت آپ ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، به گونه ای که تعداد زیادی از کار آفرینان دغدغه ی این موضوع را دارند. اما این که سر از خواب بلند کنیم و به فکر راه اندازی یک استارت آپ باشیم و جلو برویم و ببینیم چه می شود، چیزی را حل نمی کند. باید نکات مهم برای شروع استارت آپ ها را بدانیم.

هر چیزی قواعد و اصولی دارد که باید مطابق با آن پیش برویم. استارت آپ ها هم قواعدی دارند که در صورتی که رعایت نشوند، محکوم به شکست خواهند بود.
ما در ادامه ی مطلب از بخش رموز کسب و کار موفق، بر آنیم تا  توصیه های مهم را برای شروع یک استارت آپ را بررسی کنیم. پس اگر به این موضوع اهمیت می دهید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

  ادامه مطلب ...